Floor Core – technika i mięśnie

FLOOR CORE – technika i mięśnie! 

Kochani – startujemy z nowymi zajęciami Floor Core – technika i mięśnie, dzięki którymi poprawi się Wasza technika ruchowa oraz wzmocnią się mięśnie!

– Chcielibyście pobudzić swoją energię życiową?
Aktywować buzujące w Was hormony?
Wzmocnić siebie i swoje ciało?
– Zapewnić sobie prawidłowe funkcjonowanie organizmu?
– Trochę się poruszać, a trochę poćwiczyć?

W takim razie zajęcia Floor Core są właśnie dla Was!!!

Co to jest Floor Core – technika i mięśnie?

 

Zajęcia Floor Core to połączenie treningu siłowego i ruchu tanecznego. Bazuje on na takich technikach jak: pilates, body movement, floorwork oraz niektórych elementach stretchingu i rytmiki. Podczas zajęć Floor Core nie tylko wprowadzacie zdrowe nawyki dla duszy i ciała, ale także budujecie piękną sylwetkę, a przy okazji powraca do Was energia życiowa! 🙂

Floor Core idealny na stres

 

Wiemy, że dzisiejsza rzeczywistość może być bardzo przytłaczająca. W ostatnich miesiącach wielu z nas siedziało w całkowitym zamknięciu: cztery ściany, brak ruchu i tańca oraz dobrej zabawy. Izolacja i stres, to jedne z głównych powodów ograniczających nasze motywacje ruchowe. Mamy zatem na to sposób! Startujemy z nowymi zajęciami Floor Core, które dodadzą Wam energiisiły oraz motywacji, a także poprawią świadomość na temat własnego ciała.

Zajęcia dla osób powyżej 15 roku życia.
Czas trwania – 60 minut

Poniżej jedna z ulubionych piosenek Floor Corowych naszego Vasqueza! 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=MBL7gwhan3A

Przebieg zajęć Floor Core

Przebieg zajęć jest podzielony na 4 moduły:
– rozgrzewka,
– podstawy ruchu,
– improwizacja,
– wyciszenie.

Rozgrzewka:

Zaczynamy od głowy i kończymy na nogach w pozycji leżącej.

Czas trwania – 10 minut.

Podstawy ruchu:

Podczas tej części zajęć aktywujemy mięśnie centrum, czyli tzw. core, dzięki kombinacji płynnych ruchów na podłodze.

Czas trwania – 35 minut.

Improwizacja:

Jak sama nazwa wskazuje, w tej części zajęć możemy dowolnie się poruszać – tak, jak czujemy! W tym czasie uwalniamy nasze ciało od wszelkiego napięcia.

Czas trwania – 5 minut.

Wyciszenie (Medytacja):

Staramy się wyciszyć i uwolnić od zbędnych i stresujących myśli w pozycji siedzącej. Próbujemy skoncentrować się na własnym ciele oraz oddechu – na samym sobie.

Czas trwania – 10 minut.

Co przynieść ze sobą?

Zajrzyjcie do swojej szafy i weźcie ze sobą dresowe spodnie lub legginsy i oczywiście jakąś bluzę. Na tych zajęciach ma Wam być przede wszystkim wygodnie! Dlatego radzimy, abyście założyli na siebie coś jak najbardziej komfortowego dla Was! 🙂

 

A zatem – nie czekajcie!

Jeżeli chcecie się dobrze poczućzłagodzić stres oraz dobrze się przy tym bawić świetnym towarzystwie – wpadajcie do nas!
Ciało samo chce się poruszać, dlatego zadbajcie o nie!
Ruch to nie tylko spalanie kalorii, ale przede wszystkim uwalnianie ciała od wszelkich napięć i negatywnej energii nagromadzonych w ciągu dnia.

Na zachętę – trzymajcie mini przekrój tego, co może Was spotkać na zajęciach! 🙂

https://youtu.be/4aJa4eiEFeA

 

Grafik jest cały czas przez nas aktualizowany, dlatego nie zapomnijcie do niego zajrzeć tutaj!